Silazak, stapanje, postanje i kajanje ( Zvuk tišine - knjiga)

U početku beše Univerzum, početni um i sve ostale energije izašle iz njega.

Imali su svoje četiri strane, baš kao i ljudsko telo, sastojali se samo iz čistote. Zvezde i druge planete bile su im igračke. Imali su slobodu da žive u raznim dimenzijama, gde su poželeli, bez ograničenja. U tome i jeste cela ova drama nastala. Previše slobode su dobili od Vrhovnog, koji je njih najviše voleo. Ostala svetlosna bića stvorena su da nemaju slobodnu volju, poput raznih vrsta anđela. Njih je Univerzum stvorio isključivo "čiste". 
Slobodna stvorenja, duše, miljenici glavnoga, lutali su u svojoj dečijoj igri, stvarajući nove svetove, u ljubavi i neograničenosti, bez ikakvog znanja o nečemu izvan. 

Сродна слика  
 
 I baš tada, nastade planeta kakvu još nisu videli. Miljenica Vrhovnog, obojena u plavo, prepuna zelenila i čudesne pojave koju nazvaše "voda". Njeno tlo bilo je meko i iz njega je izrastao svet biljki, najlepši ukras koji videše svetlosna bića. Miris cveća oduze im dah, lepota svake latice mamila ih je da se zadržavaju na planeti koju nazvaše "Zemlja". I dopusti im Vrhovni da im ona bude glavno utočište, nakači im Sunce da podeli dan od noći, kako bi noću uživali u sjaju zvezda, pa im nakači i Mesec, da bude glavni ukras noćnog neba. Deca Svemira bila su najsrećnija deca. Anđeli su ih posećivali i divili se planeti koja je bujala od lepote. 
Nakon izvesnog vremena, koje je postojalo na Zemlji, za razliku od nematerijalnog sveta iz kojeg su došli, duše počeše da se ponašaju svojevoljno, bez volje Tvorca. Njihovu čistu energiju osenčilo je pitanje koje do sada niko u svetu svetlosti nije postavio: "Ako je Vrhovni stvorio materiju i mi smo stvorili materiju svojim rečima i mislima, možemo li i mi sami da postanemo materija? Da se stopimo sa prahom zemaljskim i da osetimo materijalna zadovoljstva?"
" Mi možemo sve! " - složila su se bića dok je svetlost obasjavala plavu planetu. I tako, bez saglasnosti Tvorca stvoriše snagom svoje misli figuru po svom obličju. Od zemlje nastade telo i organi, stopiše ga sa vodom  diviše mu se. Napraviše figure u raznim bojama kože, očiju i kose. U tom se anđeli spustiše sa upozorenjem od samog Vrhovnog uma. 
" On vam neće zabraniti da taj korak učinite, jer je  protiv Njegovog zakona da vam nešto brani, stvoreni ste slobodni. On vas upozorava da će te izgubiti sebe ako se stopite sa materijom. Imaćete nešto što se zove zemaljski život i iskusićete ono što se zove bol. Odvojićete se od svog pravog postojanja i zaboraviti ko ste. Da bi izgradili svet ovih bića, morate znati da su ovo i mnoga druga stvorenja učinila na drugim planetama i doživela svoj pad. I da morate posetiti jednu od planeta da bi videli sta vam sleduje."

 Uporni u svojim namerama, stvorenja posetiše planetu na kojoj otkriše život sličan zemaljskom i zastadoše gledajući u stvorenja kakva oni nisu bili. Muško i žensko. Jer duše su bile bespolne, bez ikakve svesti o razlikama. Gledajući u ono što se zove ljubav telesna, shvatili su na šta ih Tvorac upućuje. Trebalo je stvoriti čoveka i ženu. Ali nisu znali da je ova planeta doživela duhovni rast nakon mnogo hiljada godina. I da u tim telima stanuje neka druga energija, da nisu svi isti. Vratili su se na Zemlju i od onih figura stvarali muško i žensko. Sve za njih beše igra, zaboraviše na reči anđela i samog Izvora. Želja za telesnim iskustvom, bila je najjača od svega. Ali, kako? Postavilo se pitanje, čiji odgovor je doprineo čuvenom "padu iz Raja". 

Сродна слика

Sve duše, a bilo ih je 2 miliona, složiše se u isti mah šta treba činiti. Svako će se raspoloviti na dve duše, jedna će naseliti muško telo, druga žensko. Tako će razvijati svet na Zemlji i iskusiti telesnu ljubav. U tom dobiše još jedno, poslednje upozorenje: "U mukama će svako od vas da provodi dane na ovoj planeti ako ne pobedite telesni um!"
Ali duše nisu znale šta je "bol", "patnja", "muka".  Toliko moćni, nisu verovali da će novi oblik života biti daleko teži od njihove igre. 
U tom trenutku, kada su se duše razdvajale na pola, desio se prasak u Svemiru. Izmenio se Univerzum, ništa više nije bilo isto. 
I svaka polovina, useli se u telo figure koju je poželela. 
"Uselićemo se i onda ćemo se ponovo spojiti jedno sa drugim, i stvorićemo čoveka ljubav. Vidimo se u novoj igri!" - zadovoljno rekoše duše jedna drugoj, sada ih je bilo duplo više. 
I napustiše svoj Raj. Zaboraviše ko su, jer ih je telesni um prevario. Nisu mogli da se sete ko su i da imaju magnetično poreklo, da mogu stvarati mislima, i da se to dešava automatski. 
Sada ljudi, krenuše u svoj mukotrpan razvoj. A polovine se i dalje traže, kroz vekove, od Postanja. Prošle su hiljade godina dok im to sećanje nije probuđeno. Iz života u život, duše shvatiše da se moraju čistiti od prvobitnog pada. Svaka nova inkarnacija, nova šansa. Onda smisliše jednu od najbolnijih tehnika koje će pomoći da stvorenja ljudi, dostignu viši stepen svesti. Pre nego se rode u novom telu, iskreiraće život dole, da se sretnu polovine, s tim što će ona u telu žene prepoznati ovog drugog, dok muškarac neće ništa znati o tome. Bežaće od nje, u svojoj nesigurnosti i strahu od svega, ona će juriti za njim u tolikoj želji, da će spoznati sebe i setiti se svoje duše. Ljudska stvorenja će tako doživeti duhovni napredak. Ona će dobijati pomoć Univerzuma i patiće mnogo. Njegov plamen osvestiće njeno podsvesno i spaliće sve loše u njoj. U isto vreme, muška polovina dok beži, spoznaje sebe, ali na drugi način, nesvesno, menjaće se iznutra a negiraće to sve dok ne stane. Kada se umori, pogledaće se u oči i prići svojoj izgubljenoj polovini. 
Ovo je priča poznata nama danas, kao Blizanačke duše, Blizanački plamenovi, Begunac i Gonitelj. 


Share:

Lažna stvarnost

Ono o čemu se danas mnogo piše a malo se radi na suzbijanju problema, jeste ego. Prizemni, lažni um, ono što stvara iluziju da mislimo kako nešto jeste što nije i da nikako ne može biti ono što je stvarno. Svest koja se hrani strahom, brigama, čemerom i arogancijom, naše lažno i ograničeno "ja", predstavljajući sebe kao inteligenciju i stvarnost. Ako se oslobodimo ove kuge, koja se u religijama naziva "demon", postanemo posmatrač svega, gledamo po strani šta se dešava i shvatamo da je sve laž, pod egom.


Naše pravo " ja" jeste životna energija ili duša koja se bori protiv ega od samog rođenja. Duša vidi lepotu, ego ne vidi ništa osim nametnutog "programa" od strane svih uticaja okoline i svakodnevnice. Ovo se u religijama zove borba između anđela i demona. Ljudi koji su pre više hiljada godina pisali svete spise nisu mogli drugačije objasniti, nego slikovito, kao bajke deci. Tadašnji pisci nisu znali da će i danas danju njihovo objašnjenje svega biti potrebno svetu, smatrali su da ostavljaju svoje reči isključivo u svom dobu.

Резултат слика за ego

Dešava se da ljudi pogrešno tumače šta je ego. Postoji definicija navodnog "egoiste" , da je to čovek koji previše uživa u sebi ili samoći. To uopšte nije mana i "egoista" ne postoji. Jer je ova laž, navučena zavesa preko očiju skoro svih ljudi na svetu. I oni koji su razumeli šta je ego, većina nas i dalje se bori protiv ove bolesti.
Ego je podmetačina, zamka, prevara i lažna "stvarnost" koje nema. Pobeđuje ga ljubav.


Share:

Podele u Vodoliji



Pričajte u prazno, slušajte najave budućih sukoba i ratova, dok se dešava najveći preobražaj koje čovečanstvo doživljava, unutrašnji. Ljudi se svi više dele u tri grupe od kojih jedna "vuče" kolektivnu svest unapred. Davno je prorečeno da će doba Vodolije doneti penjanje na lestvicu više, na viši stepen duhovnosti i samospoznaje, što se i dešava, i to masovno. Slični su pronašli slične, najpre zahvaljujući internetu, što je u skladu sa Vodolijom i onim što ovo doba donosi.

Do pre desetak godina, ezoterija, gnoza i bilo koja vrsta učenja koja donosi potragu za sobom, nije nam bila toliko dostupna jer mnogi nisu ni znali šta je to. Teško i sporo, oslobodili smo se okova nametnutog mišljenja i lažne duhovnosti, sve u skladu tradicionalnog i zamagljenog učenja. 

Сродна слика

Sada imamo, otprilike tri vrste svesti, koje se ne sukobljavaju među sobom, ali je razlika ogromna, kao da su u pitanju rase ljudi, a ne samo svest. 

Prvi, koji su se uzdigli iznad i postali posmatrač, jesu svesna duhovna bića u ljudskom telu, koja čine sve i posvećuju godine za rad na sebi. Njihovo istraživanje i put srca kojim idu dovodi ih do ostalih koji su u istoj priči. Odvaja se posebna vrsta ljudi koji bude svetlost i prenose je na druge. Dolazi do oslobođenja. Posmatrač vidi masu koja živi po tuđem protokolu i povlači se u sebe, a svako od nas je deo Univerzuma gde sve piše.

Drugi, oni su na putu do Prvih, osećaju potrebu i želju da se "probude", ali nisu toga svesni, sve dok se ne otvore. Sebi, pa i onome ko će im pomoći. Nemaju predrasude i uglavnom zrače dobrotom. 

Treći, još uvek srednjevekovni umovi, uglavnom su oni koji imaju katastrofalan strah od bilo kakve promene. Sama pomisao da neko u njihovoj blizini može biti drugačiji po pitanju religije i svega što donosi kultura i tradicija, njima donosi nelagodu. Za njih su prosvetljeni ljudi "sektaši" i "čudaci", spas traže u crkvenom učenju i obredima, ali ne nalaze mir nigde, jer nemaju znanje. Čovek bez znanja ne može biti ni vernik ni nevernik, već zbunjen i zaostao u vremenu.

Ko nema znanje, taj ne kapira da se  religijski spisi moraju tumačiti alegorijski, ne bukvalno. 
Religijski spisi jesu spoj nauke i vere, dokaz jedinstva. Treba tumačiti i tražiti istinu.
Samo tako ćemo shvatiti šta jeste a šta nije stvarnost i kako razdvojiti blago od blata.

Share:

Sekunda sa sobom

Kada zaboraviš trenutno sve, u onoj sekundi dok toneš u san, šta osećaš? Ništa osim sebe i nema ničega. Spira se sve i nestaje kao vodom odnešeno, ostaje iza tebe kao iluzija.
Možda je to jedini trenutak istine i podudaranja sa samim sobom. 
Momenat mira i govor duha, dok unezvereni um ćuti jer se ego umorio.
Nema demona i pakla u svemiru, sve je prizemni ego koji kvari svetovnu lepotu.

Dok tonemo u san, budi se dete u nama  koje nas čeka da mu se vratimo. I ništa više nije važno, osim spajanja sebe sa sobom, JA sa JA i prisećanja ko sam.


Kada uklonim pitanja, ni odgovori mi nisu potrebni.
Ako ignorišem brige i sve što vidim, ostaću ja i tišina. Nula iz koje proizilazi sve.

Ko si dok te niko ne gleda i dok slušaš tišinu? Shvatićeš dok toneš u san, jer će ti taj sadašnji trenutak biti jedino važan. Ostaješ samo ti, duh u telu koji se pita šta dalje i šta uopšte radi ovde.
Šta ćeš sa sobom ako oteraš tamu i sivilo? Ako osetiš svetlost, hoćeš li je ponovo gasiti ili će ti se svideti ono što vidiš? Svoje najdublje emocije koje doživljavaš a nemaš snage do kraja ih spoznati. 
Ko si i šta želiš, tražićeš odgovore u okolini, a odgovor je u onoj nuli.







Share:

Prisustvo

Postoji za nas od prvih dana kada smo slušali bajke, legende, verske priče.
Postoji samo u tim pričama, jer su nam objasnili vremenom da to prisustvo ne postoji. 
Pojavilo se mnogo puta, da shvatimo kako nešto važno nije moglo biti slučajno.
Tada dođe vreme da se zapitamo šta je ili ko je to.
Ko želi da shvati i nauči, setiće se prisustva koje nije samo priča.

Резултат слика за angels

I kada ih se setimo, poslaće nam brojeve, stalne, učestale, svakodnevne susrete sa istim brojevima. Poslaće nam ljude koji će nas uputiti i naučiti. Poslaće nam podudarnosti koje su nam  u važnim životnim situacijama predstavljale čudo.
Ako poželimo da im se približimo, izazvaće situacije u kojima ćemo prepoznati njihovo prisustvo. I perje ptice možemo naći u svom domu, tamo gde ga nikada nismo videli.
Ako im se obratimo, shvatiće da smo spremni i učiniće sve da nas upute. 
I pojaviće nam se ljudi kojima se dešava isto. 
Prisustvo anđela - najlepše iskustvo sa nematerijalnim svetom.
Najlepša svetlost, najugodnija pomoć.
Najupornije poruke koje pristižu.




Share:

Klesari ( Peti deo)

Šta se desilo posle...

Tragajući za nekom, bar malo drugačijom verzijom događaja, možemo naići na zanimljivu, al istorijsku knjižicu u PDFu, autorke Vesne Lalošević.

Ovde se već susrećemo sa istorijskim podacima, nevezano za religiju i jedno isto prepričavanje. U svim ostalim tekstovima o klesarima, zapisano je kako su njihova tela iz Save izvadili vernici i pokopali na mestu današnje Mačvanske Mitrovice, da bi u 6. veku sirmijumski episkop Sebastijan preneo mošti u hram na Labikanovom putu u Rimu. Ovaj hram postoji i danas, Basilica SS Quattro Coronati. Navodno, vidljivi su sarkofazi u kojima počivaju mučenici. 

Резултат слика за BASILICA QUATTRO CORONATI

Četvorica kornikularija

Tačno je da se kult četvorice klesara proširio Evropom, pod nazivom Passio Qattro Coronati i da se njihovi likovi nalaze izgrađeni od kameni, u katedralama Rima, Firence... I da su postali zaštitnici Slobodnih zidara, najpre u Engleskoj. Ali ono što katolička crkva slavi može biti i sećanje na četvoricu kornikularija iz Rima, koji su stradali dve godine nakon stradanja sirmiumskih klesara. Legenda kaže da su pokopani na Labikanovom putu, odakle započinje kult Četvorice Ovenčanih, možda odredbom pape Miltijada. Kult četvorice klesara stiže  u Rim, verovatno 313. godine, i neko od zapisničara događaja spaja sve u jedno.
U knjizi se navodi da su u 5. veku  relikvije panonskih klesara prenete iz Sirmiuma u Rim, u baziliku na Celiju, a kako je tamo njihov kult već živeo, bazilika Aemiliana menja ime u crkvu Četvorice Ovenčanih. To se desilo pre 595. godine. Isto tako, nalaze se relikvije četvorice kornikularija na Labikanovom putu i prenose se u istu baziliku. Kult se konačno spojio u jedno. 
Postavlja se pitanje čije mošti počivaju u sarkofazima. Ako su četvorica kornikularija pokopana na Labikanovom putu, onda su zasigurno njihove mošti. Gde su klesari?

Mala crkva Sveti Stefan Sremska Mitrovica

Prvi zapis o njoj potiče iz 1729. godine. Sagrađena je na ostacima stare bogomolje, a ispod njenog temelja nalaze se kosti hrišćana. Nekada je ovde bilo i pravoslavno groblje. Ne zna se kako je izgledao taj prvi hram, ali kako je ovaj poseban i jedinstven kao građevina, moguće je da se nije mnogo razlikovalo od prvog. Hram liči na brod, na barku, sa leve i desne strane ima po četiri kosa stuba, kao neke izbočine iz zida. Nazvali su  je i "Plava crkva", jer je do skora njen krov bio u plavoj boji, sada su ga malo više potamnili. Od svega je najvažnija tvrdnja mnogih koji tu dolaze i kojima ovaj hram znači, da su ga izgradili Templari.
Dobro znamo, da su kroz istoriju Temlari zabeleženi kao jeretici, čuvari istine, i oni koji su potpuno drugačiji od običnih vernika. Nisu ni protiv crkvene tradicije, ali nisu ni deo nje.
Takva je i ova crkva. Unutrašnjost  je drugačija, a i osećaj pri ulaženju unutra može biti sasvim drugačiji nego kada uđete u druge bogomolje. Pored crkve iskopan je templarski krst, a i sam krst na crkvi nije kao drugi. Ovde je sve drugačije, postoji nešto u vazduhu i to se može osetiti. I to nešto nije puka tradicija, vere i običaji naroda, već jaka i čista energija i dokaz jednog vremena, poruka koje se prenosi kroz vekove. 
Moguće je da su tela klesara ovde pokopana, potom je podignut hram u znak sećanja na njih, pa  je srušena da bi se i sama priča o njima precrtala. Nakon dužeg vremena, Templari su pristigli, možda baš u barci koja liči na građevinu, podigli hram koji je ostao kao dokaz postojanja četvorice. 
Danas, kada se širi duhovna evolucija, i dalje postoji podela na "lude" i "pametne vernike".
U ono vreme, imati probuđen "sveti duh" u sebi, bilo je ravno bogohuljenju. Nisi smeo da budeš kao Hrist iako je i sam Hrist želeo da ljudi postanu poput njega. 

 " Budite mudri kao zmije, bezazleni kao golubovi" - Ješua Nazaren

























Share:

Klesari (Četvrti deo)

Резултат слика за eye of horus

Egipćani su imali dva, toliko poznata simbola, da su ih upamtili i oni koji nikada o tome nisu čitali. Jedan je u obliku krsta, "Ank", a drugi je crtež oka, samo na prvi pogled. Odgovor na pitanje, zašto je taj crtež toliko prisutan i važan, sve češće se pojavljuje na internetu u poslednje vreme. Radi se o tome da "Oko Horusa"  predstavlja Pinealnu žlezdu Epifizu, a koja je centar ljudske, unutrašnje moći. Ako je stomak centar za predosećaj, srce za ljubav i želje, onda je Epifiza mesto kroz koje se manifestira sve što osećamo i zamišljamo kroz osećanja, bilo negativna ili pozitivna. Unutrašnje, treće oko, koje radi za nas a da nismo toga svesni. Ovaj simbol govori da su Egipćani poznavali tehniku ovladavanja Epifizom, kako je aktivirati u svoju korist. Ako su je ljudi u tim davnim vremenima koristili, mogli su biti toliko napredni, da odatle dolazi odgovor odakle tehnologija na planeti dok još nije bilo struje i bilo čega drugog iz modernog doba. Možda je sve to i postojalo, u zemljama gde su poznavali tehnike, koje su za druge predstavljale tajnu. 
Za Hirama Abifa zapisano je kako je znanje doneo iz Egipta. I da su pored njega postojali još trojica koji poznaju "tajnu".
Priča o klesarima veoma je slična onoj o Hiramu. Bilo kojoj veri da su pripadali, očigledno je da su njihov sposobnosti bile ravne onome za šta drugi smatraju "moćima".
Trebalo je tajnu otkriti ili ih ubiti. Moćni ljudi smetali su i vlastima i drugim zanatlijama koji su se sigurno utrkivali za naklonost Rima.

Резултат слика за egipatski oko epifiza

Šta ako su klesari napravili kip boga Eskulapa?

Ovo pitanje samo se nameće. Šta bi se moglo desiti u njima da odjednom ostave sve svoje uspehe i da svesno stradaju? Ovo se desavalo propovednicima, onima koji su posvetili život hrišćanskom učenju i nisu ga se odrekli kada su razotkriveni. Četvorica su bili iznad sveta oko sebe, a po mnogim spisima pridružio im se i peti, mada niko ne tvrdi tačno, da li je i on ubijen sa njima. 
Ukoliko su klesari iz Sirmiuma poznavali učenja iz Egipta i nasledili ih od starijih zidara, što se protezalo kroz vekove, nikakvo čudo ako su se opredelili za Hristovo učenje, i u isto vreme izgradili kip Eskulapu. Prema njihovom shvatanju, Hristovo učenje bila je sloboda življenja i mir sa drugima, ne žrtvovanje i slepo hodanje za gomilom. Ali ako bi otkrili tajnu svoje veštine i posebnosti, to bi bilo kao bacanje bisera pred svinje i otkrivanje dragocenosti koju su ko zna i od koga nasledili. Ovde se vraćamo na drevnu indijsku priču, kada je Bog rešio sakriti od ljudi njihovo znanje, jer su ga zloupotrebili. Ako je neko u tako opasnim i preteškim vremenima, poznavao veštinu moći uma, verovatno je to skrivao iz straha da će drugi znanje iskoristiti negativno. 

Vratimo se u priču pod pretpostavkom da je kip Eskulapu isklesan iz kamena i da to niko nije očekivao, jer se načulo da su majstori sledbenici Hristovog učenja. Sva njihova slava morala je nestati u jednom danu, jer je među stotinu drugih klesara, sigurno morao postojati neko ko je opsednut ljubomorom smišljao plan. Ništa pogodnije nije bilo osim da ih prijavi kako se mole Hristu. Na  pitanje o njihovoj religioznosti, moglo se povezati i pitanje o tajni koju kriju. Možda je priča o njima privukla toliku pažnju istoričara, upravo zbog toga što se razlikuje od stradanja ostalih hrišćana u Sirmiumu. Klesari su se našli u nečemu što nije ni Rim ni versko stradanje, već posebnost. Smaknuće četvorice ili petorice, izazvalo je pažnju i zapisivanje događaja od mnogih, prepričavanje i tumačenje. Oni su na jednoj strani, ostali ranohrišćanski mučenici na drugoj. 

Резултат слика за passio quattro coronati

                                                     Nastaviće se...




Share:

Klesari ( Treći deo)

Helios u kočijama

Grčko božanstvo, bog sunca u  zlatnim kočijama, koje vuku četiri konja, svakog jutra putovao je preko nebeskog svoda. Preuzeli su ga  i u Rimljani, a kult sunca poštovao se i u Egiptu, kao i u mitologiji starih Slovena. Sunce je oduvek bilo simbol života.
Rimljani su mu promenili ime u Sol Invictus, što je postalo najvažnije božanstvo Rimskog carstva. Uspostavio ga je car Aurelijan 274. godine. Slavio se nedeljom, a drugo ime bilo mu je i Mitra. 

Резултат слика за bog helios kocijama

U priči o klesarima, car je zatražio kip ovog prvog božanstva, boga sunca u kočijama sa četiri konja, što nije bilo rimski već grčki kult. Kada se dođe do ovakvih podataka koji se ne uklapaju, može se zaključiti da nedostaje još koji list u dokumentima. Možda nije laž več nespretno prikrivanje činjenica, da su majstori bili pravi profesionalci koji nisu odbijali nijedan zadatak. Ako je Dioklecijan zahtevao skulpturu grčkog božnstva, jednako kao i rimskog, to nije samo bio verski fanatizam već naklonost umetnosti i kulturi. 

Problem je nastao kada su ostali, obični klesari, shvatili još jedan način zidarstva: izgradnja umom. Učiniti ono što drugi oko tebe nisu, znači da si iskoristio nevidljivo. A to nije predanje grčkih i rimskih bogova, već učitelja Ješue. Neko je načuo spominjanje njegovog imena, što je bilo kažnjivo. Nije važno da li oni veruju u njega kao u boga, već navodna tajna njegovog učenja. Rani hrišćani bili su pod znakom pitanja, kao čudaci, čarobnjaci, neshvaćeni...Njihovo pravo ime nije ni bilo "hrišćani", bio je to nastavak dva pokreta Nazarena ili Esena. Ko je razumeo do kraja njihovo učenje, postajao je graditelj svog života  i činio je "čuda". 

Eskulap


Резултат слика за bog eskulap

On je predstavljao boga zdravlja. Specifičan je po tome što uza sebe drži zmiju, koja je u mnogim mitologijama simbol mudrosti i večnog ciklusa rađanja u prirodi. 
Hrišćanski gnostici, oni koji su od samog početka tumačili Hristovo učenje kao ezoteriju, poistovećivali su Hristovu mudrost sa zmijom, čak su ga nazivali i Zmijonoša. Od svega je najzanimljivije to, da su gnostici tumačili Postanje drugačije od uobičajenog. A to da su postojala dva tvorca, a onaj zli jeste taj koji je držao ljude u neznanju, pa im je zmija prenela to znanje i svetlo, a ne naterala na zlo i greh. Najpoznatiji hrišćanski jeretici, Katari, verovali su da postoje dva tvorca. Zbog svojih znanja skoro da su do kraja uništeni kao narod. 
Prvi pravi sledbenici Hristovog učenja, nisu se borili protiv bilo čijeg božanstva.
Pavlov sledbenik ne bi ni radio za rimskog cara, već bi živeo siromašno i u tajnosti pripovedao novu religiju.
Klesari su bili ovi prvi.

                             Nastaviće se...




Share:

Klesari ( Drugi deo)

Podele pre progona

Prema svim postojećim spisima, tvrdnjama, analizama istoričara, pisaca i duhovnika, rani pokret hrišćana bio je ugrožen iznutra, i to odmah nakon Hristovog odlaska. U najgorem položaju bili su pravi njegovi sledbenici, predvođeni Marijom Magdalenom ili Petrom. Na drugoj strani bili su Jakovljevi , obuzeti isključivo jevrejskom tradicijom i verom, a treći, možda najbrojniji, Pavlovi hrišćani. Tvrdnja crkve da su Petar i Pavle zajednički radili na širenju vere, može biti potpuno netačna, jer je Pavle čovek poslat od Rima, da "neprijatelje" carstva pridobije za sebe. Apostol Petar, neko ko je proveo godine sa Hristom, nikako nije imao potrebu da deli znanje i učenje sa neznancem. Ako je Magdalena živela sa decom u Francuskoj, Petar je imao najteži zadatak, širenje pokreta tamo gde će ga najviše gušiti.
I upravo taj progon hrišćana dovodi do još jednog pitanja: ko je kome smetao? 

U Jerusalimu se pojavio Ješua koji je poslao poruku protiv svake religije, običaja i žrtvovanja. Njegova jasna tvrdnja bila je da svi ljudi imaju božije kraljevstvo u sebi. Svi smo jednaki i svi imamo potencijale u sebi, samo treba razumeti i iskoristiti. Ništa potrebnije i jednostavnije nije moglo da ispuni ljude koji su živeli u ropstvu. Mnogi su krenuli za njim, što je moralo zasmetati i Rimu i uglednom sveštenstvu koje je živelo na račun Mosijeve vere. Kada je sva ta elita uvidela da će se ljudi preobraziti od nečijeg učenja, iskoristili su lukavstvo: ako ih ne možeš pobediti, pridruži im se. Odmah nakon odlaska Učitelja, Rim je poslao Pavla da proširi mit o Isusu Hristu, kojeg je rodila devica kao božijeg sina, koji je uskrsnuo i ništa više nije važno. Poštujući mit o njemu, kao o samom bogu, njegovo pravo učenje gurnuto je u stranu. Pavle je tu priču proširio i narodima do kojih nije moglo stići pravo učenje, tako da je učenje o slobodi duha i carstvu božijem, zamenjeno verom strahopoštovanja prema bogu i njegovom sinu. Crkve su upakovale prijateljstvo između Pavla i Petra, tako da više nije bilo sumnje u Pavlovo učenje. Sve to su zapečatili Milanskim ediktom 313. godine, nakon čega je nastavljen progon pravih hrišćana. Samo što su dobili drugo ime: otpadnik, bogohulnik. 

Резултат слика за bog sunce

Pre Milanskog edikta

Postojanje pravih sledbenika Ješue iz Nazareta, moglo je ugroziti širenje mita i pobede Rima. Samo postojanje pokreta kojima nije važna slepa religija već drevno znanje i duhovni 
razvoj, bilo je opasno za sav moćni i bogati sloj društva. Tako je ostalo i do danas. Što su "obični" ljudi više zaslepljeni, to je lakše uzeti ih pod svoje. Na Uskrsu i Božiću, kao i na svim ostalim praznicima, mnogo se profitira. A vernik ostaje željan onoga za čim traga i ne nalazi.
 
Tako su, u grad Sirmium, na scenu nastupili talentovani umetnici, koji su sa lakoćom uspevali da od kamena naprave sve ono što car zamisli, a što drugima nije pošlo za rukom. Njihova jedinstvenost bila je u tome što su koristili svu ljudsku moć koju u sebi imaju, a što se u ono vreme smatralo tajnom ili veštičarenjem. U bajkama je ta moć opisana kao čarobni štapić. A takvi umetnici, za cara koji je obožavao gradnju, bili su od koristi, bez obzira kom se bogu mole. Ako nisu pripadali Pavlovim hrišćanima, onda se nisu javno ni hvalili svojom verom niti im je smetalo bilo koje rimsko božanstvo. Originalnim hrišćanima bilo je važno unutrašnje svetlo u čoveku. 



Priča između redova

Ono što je čudno, da u priči o njima, stalno se ponavlja kako su odbili da izgrade kip boga Eskulapa. Pre toga, udovoljavali su Dioklecijanu sve, zbog čega su bili njegovi miljenici. Kako je Rim poštovao više bogova, klesari su sigurno izgradili druga božanstva iz kamena. Ono što se u svim spisima navodi, jeste kip boga Sunca na kolima sa četiri konja, i to sve od jednog monolita. Niko, od oko 600 zaposlenih nije uspeo da izvede takav poduhvat, dok su četvorica uspeli.Izgradili su skulpturu visoku 25 stopa i to je izazvalo bes i ljubomoru drugih. Kasnije se desilo ono što se ne uklapa u celu priču - klesari su odjednom odbili da naprave kip jednom od bogova. Po želji cara, izgradili su kamene stubove i kapitele za hram, školjke za česmu i bazen za vodu sa umetničkim figurama, ali kip Eskulapa je odbijen. U isto vreme, neko ih je odao da su hrišćani i da je to tajna njihovog uspeha. 
Priča o Eskulapu možda je samo ubačena, nadograđena...
  
                 
                                    Nastaviće se...

Share:

Klesari - ( Priča u nastavcima)

Postoji jedna predivna, drevna indijska priča, u kojoj se navodi kako su ljudi svoje znanje i moći zloupotrebili, što je nateralo Tvorca da te moći sakrije od njih. Jedino mesto za koje je verovao da se ljudi neće setiti, jeste čovečije srce. Postavio je izvor ljudske moći u srce svakog čoveka i žene, jer se neće setiti tamo da ga traže. 
Kako je čovek stvoren kao slobodno biće, da oseća i bude ono što hoće, nisu svi ostali bez veštine da se probude. Sav napredak civilizacije nije ništa drugo nego delo onih koji su uspešno pronašli skrivenu moć u srcu. Sa druge strane, imamo večita predavanja da su vanzemaljci zaslužni za sve ako ne  postoji objašnjenje. 
Zašto je čudno ako je u dalekoj prošlosti postojao neko mudriji nego mi danas? Merilo za sposobnost nije vreme u kom je živeo. 
Toliko je zapanjujuće ako su ljudi zaslužni za izgradnju piramida u Egiptu, da je ipak lakše sve to prepisati vanzemaljskoj tehnologiji. Mnogo je teže shvatiti da su nekada postojali geniji sa probuđenim znanjima ili moćima, bolje rečeno, da su se kroz vreme od Postanka do danas rađali oni koji "mogu" i "znaju". 
Moram priznati, dok sam čitala deo Starog zaveta, dok "Tvorac govori" caru Solomonu kako da izgradi Hram, zapitala sam se, kako je čovek tadašnjeg vremena uspeo takvu građevinu nepogrešivo da završi. Zamišljaš cara koji u haljinama hoda kroz svoje odaje i proglašava sebe svetim, ima nebrojeno slugu, žena i dece, blaga i kamila... kako odjednom, po "nečijem" uputstvu počinje da gradi tako nešto veličanstveno. Bez struje i moderne tehnologije, a sve do tada što je znao, bilo je da piše pesme i hvalospeve, da uživa u svom raskalašnom životu.
Na redu je bilo nešto što će ući u istoriju i o čemu će se govoriti i pisati pod znakom pitanja.


Zidari 

Jedan kralj, koji je znao lepo pisati i  plakati kroz pesme, sigurno nije preko noći postao arhitekta ogromne i komplikovane građevine. Imao je ugled i moć da dovede najveće umove svog zanata, što je, prema jednoj "legendi", i učinio. 
Ime glavnog graditelja, Hiram Abif, poznato je kao i mit i istina, u zavisnosti ko o njemu piše. Zajedničko za sve verzije  jeste to da je ubijen nakon izgradnje Hrama, i to od strane drugih zidara. Knjiga "Hiramov ključ" ( Kristofer Najt i Robert Lomas), detaljno opisuje kako su petnaestorica zanatlija ubili Hirama, jer im nije odao svoju tajnu. Odbio je da im odgovori ali je rekao da su te tajne poznate jedino trojici u svetu, i da on neće prekršiti zakletvu i po cenu života. 
Hram je završena a glavni arhitekta dao je život za ono što je ostalo pod znakom pitanja. Kakva tajna njegovog posla može postojati ako su brojni ljudi bili zaduženi za posao? Šta je to čudesno učinio Hiram Abif? On je tolika misterija bio za njih, kao da je sam svojom rukom izgradio Hram. Smatrali su da je tajna koju poznaje jednaka ogromnoj moći. Očigledno se nešto izuzetno desilo tokom gradnje i to čudo je proizveo jedan čovek. Ostala su još trojica u to vreme, sa istim znanjem. Priča je izuzetna i sigurno nosi jaku poruku, ali površnom ljudskom shvatanju nije važno ništa drugo osim da je Hiram bitan za Masone. 


File:FirenzeOrsanmichele03.jpg
Četvorica "ovenčanih slavom", katedrala u Firenci



 Passio Quattro Coronati

Radnja vezana za četvoricu, jeste Sirmium (današnja Sremska Mitrovica), u godinu 305. Vladavina cara Dioklecijana, koji je surovo progonio hrišćane, ali je voleo gradnju, te je imao velike kamenolome na Fruškoj gori. Odatle su dovlačili kamenje u Sirmium, od čega se zidalo i klesalo sve što car poželi. I tu se pojavljuju klesari čije su veštine bile ravne čudima. Po nekim pričama, sve su radili sa mnogo lakoće i uz molitvu Hristu. Njihova vera bila je vodilja i tajna. Izgradili su skulpturu visoku 25 stopa, zbog čega su postali carevi miljenici. 
Nikostrat, Klaudije, Kastorije, Simpronijan, a kasnije im se pridružio i učenik Simplicije. Njihov ovozemaljski život okončan je kada su odbili da izgrade kip boga Eskulapa. Živi su zatvoreni u olovne sanduke i bačeni u Savu. Dan njihoog stradanja zabeležen je 08.11. 305. god. Kult četiri mučenika proširio se svetom, poznat kao Passio Quattro Coronati. Opet vezan za Masone koji ove zidare smatraju svojim početkom. Tokom 6. veka, u Rimu, na Labikanovom putu, postojao je hram posvećen klesarima, gde su izvađena i njihova tela. Hram i danas postoji pod nazivom Basilica SS Quattro Coronati. 
Legende i nagađanja postoje, ali pitanje, šta je Tajna i šta su posedovali, malo koga interesuje. Hiram je gradio vidljivo, ali su ga ubili zbog nevidljivog. Četvorica su ubijeni, navodno zbog vere u Hrista. Možda je njihova moć stvaranja toliko bila zapanjujuća, da je postala uzrok stradanja, više nego ime kojem su se molili...

                                       Nastaviće se....




Share:

Stvarajmo

Sve lepo što nam dođe u misli, sve to vredi i treba ispoljiti. Sve što možemo lepo kreirati, dragoceno je, sve lepe emocije ako iskažemo, postaće vredne reči. Sve lepe misli mogu postati pozitivne vibracije.
Stvarajmo, bez obzira ko je koliko obrazovan i čime se bavi.
Stvarajmo, jer je to jedini način da se pobedi sve neželjeno.
Tačno je da vremena su luda, možda nikada ništa i nije bilo normalno. 
Zbog tišine koja nije trebala postojati, zbog potisnutog što nismo iskazali.
Možda ovde i jesmo da bismo neprestano stvarali.

Резултат слика за beautiful wallpaper

Mudri kažu: ako ti se slika - slikaj, ako ti se piše - piši, ako ti se peva- pevaj, a kada nekoga voliš, reci mu, ne gubiš ništa. Sve je stvaranje i u tome nema gubljenja vremena. Stvaramo dane i minute, pokušajmo da u svačemu postoji nešto. Može biti i lepa sitnica, jer iz tih sitnih momenata rađaju se veliki događaji, jer ne možemo zamisliti ništa lepo i novo, ako samo radimo da bi zaradili. Mnogi ljudi gube slobodno vreme u čitanju štampe koja nije vredna pažnje ili u gledanju serija koje izazivaju negativne emocije. Tačno da je i to nečija kreacija, ali ako nemamo nijednu svoju, nismo ispunjeni i živimo mehanički. 
Rekli su mi da nisam vredna ničega osim da nosim teret i budem rob. Nisam ih poslušala i počela sam pisati, u inat svemu. 
Možda bi mnoge domaćice umele kreirati svoje recepte, krojačice svoje modele odeće, možda bi mnogi "obični" ljudi uspeli napraviti svoje izložbe, ako bi prestali razmišljati o tzv. stvarnosti i gde su trenutno. Kada bi se samo setili da postoje minuti koji nisu ispunjeni radom kojim se zarađuje za goli život. 
Stvarajmo, u svakom slobodnom vremenu, u inat iluzije koja se zove "ne mogu".
Zanemarimo poniženja, to je tuđe iskustvo.
Ignorišite analitičare i "mudrace" sa televizije, nemaju više pameti od vas. 
Prekinite tišinu i pokažite ko ste, nijedan čovek nije "mali".

Share:

Vibracija



Nije magija u rečima već u osećaju koji nas vodi do tih reči. Magija je ono što u trenutku promeni sve u nama i oko nas. Vibracija koju šaljemo u Svemir, vraća nam se kao odgovor na zapovest, kao naš odraz u ogledalu. Čega nam je duša puna, vraća nam se iznova, opet i opet...
Kada pišeš na temu od koje ti podrhtavaju ruke i radost protiče kroz krv, kada uzbuđenje raste tokom stvaranja, to je vibracija koja ti se vraća i koja ti je odgovarala. Tvoje pravo Ja, budiš srž samoga sebe. Svako buđenje dolazi niotkuda, tu je negde bilo u tebi i oko tebe, čekalo dan i čas, poznalo je tačan delić sekunde kada će ti se uvući pod kožu. Kada se oslobađa Ja, nastaje magija  i budi se kreativnost, priroda čovečija cveta, stvara se ono što je ležalo uspavano i čekalo svoj dan.


Резултат слика за lj vanier twin flames


Share:

KLJUČ ( Trinaesti deo, kraj)

Deo trinaesti



"Vratićeš me kući?"
"Moram. Videćemo se opet, znaš to i da ti ne pričam."
"Misliš, kad umrem? Valjda će mi sve ovo biti smešno, što sam sebi priredila. Isplanirati ludnicu za sebe. Dobro, odoh da pišem knjigu. Oprosti, nisam toliko spremna da sve prihvatim. I verujem ti, bar sam sve razumela. Kada te pozovem, bićeš tu i dalje?"
"Isto, kao i do sada. Ništa ja ne određujem, samo usmeravam. Širi ovu reč o duhovoj evoluciji, ne osvrći se na to koliko je teško. I ne zaboravi na smer kazaljki na satu. Dok nešto planiraš, neka ti emocije idu napred. "
"Vežbam odavno. Ništa jednostavnije i ništa teže."
Gledala je svu lepotu oko sebe i nije imala želju da se vrati kući. Bila je razočarana što opet sve na njoj ostaje i da joj se duhovni blizanac neće približiti sve dok  nosi u sebi negativnosti. Uporedila je to sa svojim odrazom u ogledalu. Ako je sebi ružna i ako plače, neće više želeti da se gleda. Blizanci su kao odraz jedno drugome u ogledalu, to nije uobičajen odnos i ne može ga razumeti ko nije doživeo. Dok tu osobu gledaš, osećaš strah i uznemirenost, koliko on u sebi ima nešto tvoje, što ti ne znaš opisati. 
"Molim te, što pre me vrati. Toliko mi se ostaje ovde, da me je strah."
"Nemoj me zaraziti tugom. Seti se belog ekrana, nemoj zabrljati." - rekao je tiho kroz osmeh i saosećanje. Zagrlio je Majdu i ponovo je poveo kroz plavu svetlost. Oboje su
osećali tugu neizbežnog rastanka. Anđeo je shvatio da ljudi imaju toliku moć i na njih same, da bi malo falilo i samom anđelu da postane čovek. Spoj energije i materije, stvorio je biće jedinstveno u svemiru. Sve oči uprte su u ljude. A ljudi su uspavani, jedni drugima postali su robovi. Jer su  u materijalnom telu pogrešno protumačili svoje postojanje i podelili se na "male" i "velike". Sada su u Vodoliji, u sazvežđu koje donosi buđenje. 

Ništa se nije promenilo za vreme Majdinog putovanja sa anđelom. Iz plave svetlosti izašla je u dvorište  i ponovo ga isto onako videla kao i prvi put. Bledeo je pred njenim očima poput plavičaste senke, vibrirao ljubavlju i gledao je beskrajno lepo. Pokušala je da ga dodirne i poslednji put, ali je povukla ruku sebi, jer je osećala veliku bol zbog rastanka. Nije htela da ga inficira patnjom, i onako će on i dalje biti u njenoj blizini. Okrenula se iza sebe i videla svoju mačku kako mirno sedi na klupi, dok je šolja kafe stajala netaknuta. Cilka je opet bila tu kao uteha i mir. Privukla je mačku na srce da čuje kako prede i oseti njenu toplinu. Suzdržavala je suze i uzbuđenje, svesna da ništa od ovoga nije san, niti je mogla da zamisli sebe u novom danu. Kao da je vreme stalo.
Setila se svih mesta gde je bila, svih sećanja, ali i onoga što je zatražio od nje. Učiniće to, napisaće knjigu, na čitaocima je ko će razumeti a  ko će se smejati. Njemu je najvažnije da se prenosi poruka o novoj evoluciji. Ne traži mnogo.




   Dva meseca kasnije

Centar za lični razvoj u Novom Sadu. Protiče prva promocija knjige "Razgovori sa anđelom." Pred stotinak ljudi, Majda je potpuno slobodno govorila o priči koju je ipak zamaskirala. Neće ljudima reći da je ovo njeno iskustvo, bitno je preneti poruku. Zbog važnosti sadržaja, nije pridavala pažnju što je knjižica imala svega 120 strana. Napisala je brzo, jer ništa joj više nije nepoznato, niti je morala tražiti odgovore. Njen anđeo kao da je sada govorio kroz nju. Nije ga videla ali je osećala njegovo prisustvo, neprestano. I u sebi je osećala transformaciju. Radila je ono što mora, sa voljom i nije očajnički  tražila Davora. Planirala je da opet ode kod njega i odnese mu knjigu. Ispisala je samo to, da je on njena inspiracija za novu temu i da se potpuno posvetila ezoteriji. Njegovi odgovori su bili kratki ili nikakvi. 
Sve češće je posećivala Centar za lični razvoj, jer je uz učitelje uspevala da dopre do mira u sebi i da neprestano uči kako se fokusirati na ono što voliš.  Samo tih nekoliko ljudi znalo je pravu istinu, o anđelu, Izvoru i belom ekranu. 
Nakon uspešne prve promocije, spremala se i za drugu. Ovo je već morala, više nego želela, jer je proleće uveliko stiglo i behar je ponovo mirisao. Pre nego što je krenula, popela se na potkrovlje i otkrila svoj kofer. Sećanje na najlepši dan dosadašnjeg života, bljesnu i pogodi je u mozak. Ništa nije moglo potpuno da je usreći. Ni anđeo ni ljudi, ni priča ni uspeh. Svukla je kofer dole, telefon zazvoni.
" Hej, gde si, jesi krenula? Imaćeš večeras više ljudi nego prošli put?"
" Krenula, stižem!"
Kao da ju je razbudio glas prijatelja koji je zaslužan za organizovanje promocija i reklame za knjigu. Na brzinu je izvukla odelo i u panici se oblačila. Kako je mogla dozvoliti sebi, umalo da zakasni? I dok se presvlačila, iz odela kao da sleti čuvena majica. Časovnik, ključevi... Ovakvo ubrzano lupanje srca nije odavno osetila, čak je pomislila i da će joj se anđeo pojaviti. Ovo je znak, prva poruka koju je dobila nakon misterioznog putovanja. Zbog toga je Majda na drugoj promociji još više govorila i zadivila čitaoce. Razgovarala je sa njima kao da je i sama trener za lični razvoj. Postala je učitelj a da nije toga bila ni svesna. 
Shvatila je samo jedno - utiče na ljude i njen anđeo je ponosan, zadovoljan.  Koga je briga za prisustvo koje joj nedostaje? Njega viš nikome i ne spominje.
Oblačila je svoju teksas jaknu i krenula kući, dok su joj prijatelji čestitali. 
" Majda, neki čovek te zove, hoće da kupi knjigu, zakasnio je na promociju." - začula je glas jedne drugarice.
" Neka uđe, nije strašno što je zakasnio."
" Kaže da nema vremena. Izađi, baš je neki stidljivko."
 Krenula je prema vratima i ponela jedan primerak. Nasmešila se pri pomisli da se čovek postideo ući unutra. Rešila je da mu pokloni svoju knjižicu. 
Umesto "stidljivka", Majdu zaslepi jaka svetlost ispred ulaza.
Kao kada gledaš u sunce....Aili unutrašnje sunce. Jer ova svetlost bila je iznutra i osvetlela je njenu unutrašnjost. Svaka delić materije i energije bio je osvetljen.
Događao se blizanački plamen. Davor je stajao ispred nje.

                                     KRAJ

Share: