Rekli su : "Dobro jutro", a sve su učinili da tako i ne bude.
"Jutarnji program" - obavestiće vas koliko ste glupi jer vam je jako važno ono što se dogodilo juče, a nema veze sa vašim životom. Govoriće vam o putovanjima naših zvaničnika i posetama stranih, i o njihovim dogovorima o budućnosti, dok vi ne možete ni sutrašnji dan isplanirati. Ako ste zaposleni, vezani ste za firmu i sve će vam zavisiti od rasporeda koji je određen tamo. Ako ste nezaposleni, slobodni ste i bez obaveza, ali bez novca. Slušaćemo novosti o letovanju i o gužvama u saobraćaju, o vrućinama koje su "iznenađenje" u sred leta, i o flašici vode koju treba poneti. Tokom zime slušaćemo o "pročišćenim" putevima i o snegu koji je iznenadio sve, i da se moramo slojevito oblačiti. Pojaviće se i komentatori na razne teme, uglavnom je zastupljena tema o ratnoj prošlosti, o napadima na Vladu u sadašnjosti...Uporni su, jer ako ne slušamo ono što truje mozak, okrenućemo se na drugu stranu i nećemo biti poslušnici. Čovek je nesvesno poslušnik, ako je uključio tv. i obratio pažnju šta govore na televizijama, kao što su "Pink", "RTS", "Happy"...
Dnevna štampa
Ne svi, ali oni najpoznatiji, najpopularniji u narodu, jesu jeftin, svakodnevni horor, koji uporno pokušava da nas uplaši od svega i svakoga na svetu. Ako otvorite, taj strašni "Informer" ili "Srpski Telegraf" , videćete gomilu nepresušnih gluposti koje se nude godinama. Crnilo i mržnja, gadosti i gluposti u nedogled, vređanje svakoga ko nije zadovoljan režimom u Srbiji. Nacionalizam šire na razne načine, bilo da je podmuklo ili jasno i glasno, ali huškanja ne prestaju. Sve to za male pare, a naravno, uz njih idu i štampe poput "Skandala", gde se može pročitati sve o privatnom životu onoga što je danas "estrada".
Jeftina škola srama, kako da postaneš glup, ako si dobrovoljac.
Reklame
Svi mi dobro znamo šta nam je potrebno i šta možemo kupiti, retko i šta hoćemo. Proizvođači su danas podivljali. Histerični zbog prevelike konkurencije, plaćaju reklame koje su svima isuviše dosadne i na koje retko ko obraća pažnju. Prašak koji je navodno najbolji, pasta za zube koja će sprečiti oboljenje vilice, sokovi od kojih se može poleteti, omekšivači uz koje će život biti lepši, pivo bez kojeg muško nije muško... Nije problem u reklami već u zatupljivanju. U pokušaju da nateraju nekoga da kupuje njihove proizvode i da se emotivno veže za njih. A čovek kada upali tv. samo želi odgledati film, bez histerije marketinga.
Коментари
Постави коментар